לחבק את העתיד: הכוח של פתרונות היברידיים בענן MedOne

Idan elbaz I Cloud Sales Manager

-

September 1, 2024

בנוף הדיגיטלי המהיר של היום, אירגונים מחפשים כל הזמן פתרונות חדשניים כדי לשפר את הפעילות שלהם ולהקדים את המתחרים. פתרון אחד כזה שזכה לפופולריות עצומה בשנים האחרונות הוא פתרון הענן ההיברידי. גישה היברידית זו משלבת את היתרונות של תשתיות ענן ציבוריות ופרטיות כאחד, ומציעה פתרון גמיש וניתן להרחבה לארגונים המעוניינים לייעל את משאבי ה-IT שלהם.

הבנת הפתרון ההיברדי בענן MedOne

פתרון היברידי בענן כולל שילוב של תשתית מקומית עם שירותים מבוססי ענן, יצירת סביבת IT חלקה ודינמית. על ידי מינוף החוזקות של העננים הציבוריים והפרטיים כאחד, ארגונים יכולים לנהל ביעילות את עומסי העבודה, היישומים ואחסון הנתונים שלהם בצורה יעילה וחסכונית יותר.

חברת MedOne  הינה שחקן  הענן הגדול ביותר במדינת ישראל, ותפקידנו להתאים את קשת השירותים שלנו לדרישות הלקוח הישראלי. לדוגמה, יש לנו שירות מנוהל לעולם ההמשכיות העסקית, נושא קריטי בארץ, במיוחד בעת הנוכחית.  בנוסף, לקוח המעוניין בהיברדיות עם מערך פיזי של שרתים, יכול להתארח אצלנו לצד שירותי הענן.

היתרונות של פתרון ענן היברידי


1 . מדרגיות- אחד היתרונות המרכזיים של פתרון היברידי בענן הוא המדרגיות שלו. ארגונים יכולים    בקלות להגדיל או להקטין את משאבי ה-IT שלהם בהתבסס על ביקוש, תוך הבטחת ביצועים   אופטימליים בתקופות שיא מבלי להוציא יתר על המידה בקיבולת עודפת.

בנוסף ארגונים יכולים לנצל את הקיבולת הבלתי מוגבלת כמעט של הענן כאשר הם חווים עליות פתאומיות בדרישות עיבוד הנתונים או האחסון. על ידי הקצאה דינמית של עומסי עבודה לסביבה המתאימה ביותר, עסקים יכולים לייעל את הביצועים ולהפחית עלויות. מרכזי נתונים היברידיים מאפשרים אינטגרציה חלקה בין התשתית המקומית והענן, ומאפשרים לארגונים לשמור על שליטה מלאה על נתונים רגישים, תוך שהם נהנים מהמדרגיות שמציעות פלטפורמות ענן.

2. עלות-תועלת-  על ידי שימוש בתמהיל של שירותי ענן ציבוריים ופרטיים, אירגונים יכולים להפחית את עלויות התשתית תוך שמירה על שליטה על נתונים ויישומים רגישים. גישה חסכונית זו מאפשרת לארגונים להקצות משאבים בצורה יעילה יותר ולהשקיע בחדשנות .מרכזי נתונים היברידיים מציעים פתרון חסכוני לניהול נתונים. על ידי מינוף שירותי ענן לעומסי עבודה זמניים, ארגונים יכולים להימנע מההשקעה מראש ומעלויות התחזוקה השוטפות הקשורות להרחבת התשתית המקומית. במקום זאת, הם יכולים למנף את מודל התשלום של הענן, תוך תשלום רק עבור המשאבים שהם צורכים. גמישות זו מאפשרת לעסקים לייעל את הוצאות ה-IT שלהם ולהקצות משאבים בצורה יעילה יותר, ובסופו של דבר לשפר את השורה התחתונה שלהם.

 3. גמישות וחדשנות- הגמישות שמציע פתרון היברידי בענן מאפשרת לארגונים להסתגל במהירות  לדרישות העסקיות המשתנות. בין אם מדובר על פריסת יישומים חדשים, התרחבות לשווקים חדשים או שילוב מערכות מדור קודם, עסקים יכולים למנף את המודל ההיברידי כדי להניע זריזות וחדשנות. הפתרונות של חברת MedOne  הינם היברדיים, גם ה- Data Center  וגם הענן כוללים מענה וטכנולוגיות המתואמות ל AI. ברמת האירוח, אנחנו מסוגלים לבצע קירור בנוזל דיאלקטרי והיחידים המפעילים כיום טכנולוגיות אלו המאפשרות צפיפות של מעל  100KW לארון .ברמת הענן, שילבנו את מעבדי ה GPU   מבית Nvidia  המתקדמים ביותר בתצורת NVlink. תצורה המאפשרת יצירת מחשב על.

4. אבטחה  משופרת - אבטחה היא בראש סדר העדיפויות לעסקים בעידן הדיגיטלי, ופתרון ענן היברידי מספק שכבת אבטחה נוספת בכך שהוא מאפשר לארגונים לבחור היכן מאוחסנים הנתונים שלהם וכיצד נגישים אליהם. גמישות זו מאפשרת לעסקים לעמוד בדרישות התאימות ולהגן על מידע רגיש בצורה יעילה., בכל הנוגע לניהול הנתונים שלהם. מרכזי נתונים היברידיים נותנים מענה לחששות אלה, על ידי כך שהם מאפשרים לארגונים לשמור ולשלוט על נתונים רגישים בתשתית שלהם, תוך שימוש באמצעי האבטחה החזקים שמספקים ספקי שירותי הענן. ניתן לשמור נתונים קריטיים בתשתית 'מקומית', מה שמציע לארגונים שקט נפשי בידיעה שיש להם שליטה מלאה על המידע הרגיש שלהם. במקביל, ניתן לאחסן ולעבד נתונים פחות רגישים בענן בצורה מאובטחת, ולהפיק תועלת מאמצעי האבטחה המתקדמים שמיושמים על ידי ספקי ענן.

לסיכום, פתרון היברידי בענן MedOne מציע גישה אסטרטגית לעסקים לייעל את משאבי ה-IT שלהם, והינו Game changer-לניהול נתונים. הפתרון ההיברדי מציע חדשנות ושיפור היעילות התפעולית. על ידי שילוב המיטב מהענן הציבורי והפרטי כאחד, ארגונים יכולים להשיג מדרגיות רבה יותר, עלות-תועלת, גמישות ואבטחה משופרת בסביבה העסקית.

רוצים לשמוע עוד מידע על הפתרונות ההיברידים? צרו קשר!