מחשוב ענן MedOne

מחשוב בענן הוא מושג שצבר תאוצה מתמדת בשנים האחרונות והפך לחלק מהנוף הטכנולוגי בעולם וכמו כן, גם בחברת MedOne.
מחשוב הענן, כמגמה, מתכתב עם מגמות שולטות אחרות בתחום הטכנולוגיה והתעסוקה, כמו ביג דאטה, עבודה מרחוק, מוביליות וכד'.

למי מתאימים שירותי מחשוב בענן ובפרט אלה של MedOne

מגוון האפשרויות הרחב של מחשוב ענן והמציאות העסקית שמחייבת גמישות מקסימלית הופכים את הענן לאופציה רלוונטית עבור כמעט כל עסק או ארגון, בכל תחום. התנהלות אופטימלית והתייעלות כלכלית מחייבת התמקדות בתחומים שבהם לעסק או לארגון יש יתרון משמעותי – כשאת כל שאר הפעילויות ההכרחיות מוטב להעביר לידי מי שמתמחה בכך במתכונת של מיקור חוץ. 

בהתאם ישנה מגמת התרחבות מואצת בשנים האחרונות ויותר ויותר שירותים מכל הסוגים ניתנים באמצעות עננים.

שירותי הענן של MedOne מתאימים במיוחד לעסקים גדולים ולארגוני אנטרפרייז. עבורם שירותי ענן שמבטיחים רמת זמינות של 99.999%, תוכניות המשכיות עסקית מהמתקדמות בעולם ורמת אבטחת מידע שאין דרך להגיע אליה בתוך הארגון הם חובה – גם בשל הדרישות הרגולטוריות וגם בגלל שכל נזק למערכות המחשב או לדאטה של הארגון עלול להתבטא בסכומי עתק ואפילו בהמשך קיומו של העסק או הארגון. 

בין לקוחותיה של MedOne: חברות ביטוח, בנקים, חברות ממשלתיות גדולות, משרדי ממשלה ועוד.

ממה מורכבים שירותי המחשוב בענן של MedOne

ענן ה-MedOneCloud  מציע פתרונות מגוונים, ביניהם:

One Stop Shop​

כל שירותי מחשוב הענן ניתנים ע"י חברת MedOne עם מגוון שירותים ואנשי מקצוע בתחום.

שירותי מחשוב ענן (היברידי וציבורי)

4 אתרי DataCenter תת-קרקעיים המאובטחים בקפידה בתוך גבולות ישראל.

פורטל Self Service

הגדרת והקצאת משאבי המחשוב, האחסון, הגיבוי, תשתיות התקשורת ואבטחת המידע באופן עצמאי ע"י הלקוח.

אבטחת מידע תוך עמידה בתקנים בינ"ל מחמירים

תקנות אבטחה מהמחמירים בין תקנים אלה: ISO27001, ISO27799, ISO27017, HIPAA, PCI DSS, תקנות בנק ישראל ועוד​

המשכיות עסקית DRaaS ​

פתרונות המשכיות עסקית וDR מהמתקדמים בשוק הישראלי, פתרונות שמשלבים, מתקני אירוח, מתודולוגיה וטכנולוגיה.​

תמיכה טכנית 24/7​

מוקד תמיכה טכנית מקצועי ומספק מענה תמיכה בעברית ובאנגלית.

כיצד נולד הרעיון סביב מחשוב בענן?

עד לפני שנים לא רבות, ארגונים השתדלו להחזיק את כל נכסיהם בשליטתם ובשטחם. אמנם, הדבר נחשב לבטוח (פחות או יותר) מבחינת הגישה הממודרת והאחריות לתפעול לשרתים, אולם הוכח כלא משתלם מבחינה כלכלית וכלא יעיל מבחינת המשכיות עסקית. אין תועלת רבה במקרה של אסון לגבות את הידע הארגוני בשרת נוסף, אשר אף הוא מצוי בדיוק באותו המקום בו מצוי השרת ובו המידע המקורי.

כך נולד בעצם הרעיון של שרתים מרוחקים, אשר נוהלו ותופעלו על ידי הארגון בעצמו או על ידי חברת האחסון (במידה והיו לה הכישורים הנדרשים לכך, כמובן). יש לציין, כי גם בתקופה המקדימה, בה השרתים עדיין ישבו בשטח הארגון, עמדו לרשות משתמשים (בעיקר הפרטיים, פחות הארגוניים) שירותים כמו שרתי מייל מרוחקים (למשל, כמו אלה שהוצעו על ידי ספקיות שירותי האינטרנט) אשר הגישה אליהם התבצעה באופן וובי באמצעות תוכנת הדואר הלוקאלית.
עם חלוף השנים, מחשוב הענן התפתח והפך לטכנולוגיה מרכזית בארגונים וחברות.

 ישנם סוגים רבים של שירותי ענן, ובשל ההתפתחויות החלות כל הזמן, מתווספים אליהם שירותים חדשים בקצב מהיר.

לפרטים נוספים על שירותי המחשוב בענן שלנו - מלאו את הטופס