BMC, MedOne ומטריקס הכריזו על שיתוף פעולה באספקת שירותי ITSM מתקדמים בענן מקומי בישראל.

שיתוף הפעולה  יאפשר ללקוחות לצרוך שירותי Digital Service Management & Discovery As A Service ע"ג ענן מקומי ישראלי

המנמ"רים מוצאים את עצמם כיום מאותגרים מקצב השינויים בארגון בעקבות המעבר לענן, שינויים רגולטוריים, כמויות מידע ענקיות, מחזורי פיתוח מהירים, לקוחות וספקים הצורכים שירותי מחשוב 24/7 מכל מקום, מתקפות סייבר, טעויות אנוש, אסונות טבע – כל אלה ועוד דורשים מה-IT משאבי מחשוב הולכים וגדלים יחד עם מתן דגש משמעותי לכמויות המידע והרגולציה המתירה שירותי ענן מנוהלים בישראל.

על מנת לעזור למנמ"רים להתמודד בהצלחה עם האתגרים הרבים הללו הקימה MedOne BMC, ומטריקס חטיבת מוצרי תוכנה, סביבת ענן בישראל, המקשרת לקוחות וצרכנים מכל מקום לשירותי הארגון. המודל העסקי המקובל בסביבת ענן הוא תשלום עבור צריכה בפועל (Pay as you Go), ולרוב הוא זול בעשרות אחוזים ביחס לחלופה.

שירותי הערך ע"ג הפלטפורמה במסגרת שיתוף הפעולה

בעולם בו נדרשת המשכיות עסקית, טכנולוגיות חדישות וזמני תגובה קצרים, נדרשת מיומנות שלרוב אינה נמצאית בשורות הארגון. השירות המנוהל המוצע, מספק לארגון יכולות אינטגרטיבית לניטור, התראה ותפעול שוטף, תוך צמצום עלויות וקיצור משך עקומת הלימוד והעלייה לאוויר.

  • Service Desk As A Service – מורכב ממודולים מפותחים בתחום עולם ניהול קריאות השירות מהלקוחות ו/או המשתמשים, ניהול תקלות, ניהול ידע ועוד.
  • Discovery As A Service – מערכות חכמות לגילוי וניטור תשתיות חומרה, תוכנה ואפליקציה, המשלבות ניטור הרכיבים והקשרים ביניהם.

שירותים אלו, הנמצאים בחזית הטכנולוגיה, מספקים שיטות ניהול זריזות ויעילות, המאפשרות הקמת תשתית ברגע, חוקת אבטחת מידע והפעלת תהליכים ושירותים מבוססי תבניות.

 

הבחירה בפלטפורמת הענן בטכנולוגיית BMC ומרכז המצוינות של מטריקס

BMC מספקת מזה שנים רבות ללקוחות רבים בישראל ובעולם טכנולוגיות מתקדמות הכוללות יכולות On-Premise ו- Cloud לתמיכה בהמשכיות עסקית מתקדמת. טכנולוגיות אלו אף צויינו לשבח במחקרי השוק המובילים של Gartner – Forester והוגדרו כ- “ITSM Market Leader 5 Years in A Row” בקטגוריות:

  • Completeness of Vision
  • ITSM Capabilities
  • Digital Workplace

לדברי אלון כרמלי, מנהל איזור ב- BMC, "אנו נמצאים בתקופה מאתגרת של שינויים טכנולוגיים ותפיסתיים אצל הלקוחות והשותפים העסקיים בישראל. העוצמה של MedOne באה לידי ביטוי בשירותי ענן ישראליים, מרכז המצוינות של מטריקס, המעסיקה 9250 מקצועני טכנולוגיה ו- IT, בפרויקטים אינטגרטיביים בסביבות טכנולוגיות מורכבות בשילוב טכנולוגיות מתקדמות של BMC – מאפשרת להוביל את הלקוחות במסע אל הענן וצריכת שירותי IT מתקדמים בצורה קלה, פשוטה, מהירה ובמודל עלויות מבוסס שימוש.
עבודת הצוות המוצלחת והסינרגיה החלקה, מהווה יתרון תחרותי ומאפשרת לספק שירות טוב יותר ללקוחות האנטרפרייז בישראל”.

 

השארת תגובה