הסדרי נגישות חברת MedOne

חברת MedOne נוקט את מירב המאמצים ומשקיע משאבים רבים על מנת לספק לכל לקוחותיו שירות שוויוני, מכובד, נגיש ומקצועי. בהתאם לחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות תשנ"ח-1998 ולתקנות שהותקנו מכוחו, מושקעים מאמצים ומשאבים רבים בביצוע התאמות הנגישות הנדרשות שיביאו לכך שאדם בעל מוגבלות יוכל לקבל את השירותים הניתנים לכלל הלקוחות, באופן עצמאי ושוויוני.

הסדרי נגישות מבנים

להלן הסדרי הנגישות הקיימים במפעל פתח תקווה – רח' ז'בוטינסקי 94, פתח תקווה,(קומה -4):

  • קיימות חניות נכים, במרחק של 20 מטר מהכניסה,
  • קיים רצף גישה מהחניה דרך הכניסה למרכז קבלת הקהל ועד לקבלת השירות (כולל מעליות).
  • בכניסה קיימת אפשרות עלייה וירידה למדרכה בשיפוע עד 10%, נמצא שלט המפנה לכניסה נגישה,
  • קיימות עמדות נגישות לקבלת שירות בלובי של החברה.
  • קיימת מערכת אינטרקום נגישה.
  • קיים טריס לגישה נגישה למעלית כולל סימון.
  • קיימת מעלית – רוחב מעבר בדלת 390 ס"מ, עומק 240 ס"מ, רוחב 400 ס"מ,
  • קיים בית שימוש נגיש לכל מין בנפרד.
  • קיימים שלטי זיהוי והכוונה.
  • במקרה הצורך, ניתן לפנות למאבטח בעמדת לובי כדי לקבל סיוע.
  • כל תנועה של אדם אשר אינו נמנה על צוות העובדים של החברה תהיה מלווה באיש צוות מכניסת האורח למתחם ועד צאתו.
  • כל כניסה של אנשי מקצוע , למעט טכנאים , תהיה עד לחדר הבקרה ו/או משרדים.

להלן הסדרי הנגישות הקיימים במפעל טירת הכרמל  – כרמלים 4, טירת הכרמל:

  • קיימות 2 חניות נכים, במרחק של 30 מטר מהכניסה,
  • קיים רצף גישה מהחניה דרך הכניסה למרכז קבלת הקהל ועד לקבלת השירות (כולל מעליות). בכניסה לא נגישה נמצא שלט המפנה לכניסה נגישה
  • בכניסה קיימת אפשרות עלייה וירידה למדרכה בשיפוע עד 10%, נמצא שלט המפנה לכניסה נגישה,
  • קיימות עמדות נגישות לקבלת שירות בלובי של החברה.
  • קיימת מערכת אינטרקום נגישה.
  • קיימת מעלית – רוחב מעבר בדלת 120 ס"מ, עומק 240 ס"מ, רוחב 130 ס"מ
  • קיים בית שימוש נגיש משותף.
  • קיימים שלטי זיהוי והכוונה.
  • במקרה הצורך, ניתן לפנות למאבטח בעמדת לובי כדי לקבל סיוע.
  • כל תנועה של אדם אשר אינו נמנה על צוות העובדים של החברה תהיה מלווה באיש צוות מכניסת האורח למתחם ועד צאתו.
  • כל כניסה של אנשי מקצוע , למעט טכנאים , תהיה עד לחדר הבקרה ו/או משרדים.
  • דרך ההגעה של אדם עם מוגבלות לבנין ובתוכו, היא הדרך שכלל הציבור עושה בה שימוש

להלן הסדרי הנגישות הקיימים במשרדי החברה הממוקמים  – הנגר 6, הוד השרון:

  • קיים חניון הסמוך (בתשלום).
  • קיים רצף גישה מהחניה דרך הכניסה למרכז קבלת הקהל ועד לקבלת השירות (כולל מעליות).
  • קיימת מעלית רוחב מעבר בדלת 70 ס"מ, עומק 120 ס"מ, רוחב 100 ס"מ
  • קיים בית שימוש נגיש משותף.
  • קיימים שלטי זיהוי והכוונה.
  • מותרת כניסה למרכז קבלת הקהל לחיית שירות המיועדת לסייע לאדם עם מוגבלות.
  • דרך ההגעה של אדם עם מוגבלות לבנין ובתוכו, היא הדרך שכלל הציבור עושה בה שימוש

שירות לקוחות נגיש

  • הדרכות עובדים לשירות נגיש – מתקיימות הדרכות להכרת תחום הנגישות, יצירת מודעות בקרב העובדים והקניית כלים מעשיים למתן שירות נגיש.
  • מוקד טלפוני נגיש–  המענה הקולי הונגש כך שהמידע מועבר בשפה ברורה וללא מוסיקת רקע.
    ניתן ליצור קשר עם מרכז שירות הלקוחות של MedOne בטלפון 09-7476014 בימים א'-ה' בין השעות 08:00-17:00
  • אמצעים נוספים ליצירת קשר– קיימים מספר אמצעים נוספים ליצירת קשר:
    • שירות פרונטלי – קבלת קהל בימים א'-ה' בין השעות 08:00-18:00
    • פקס – 09-7476011

נגישות אתר האינטרנט

אתר אינטרנט נגיש הוא אתר המאפשר לאנשים עם מוגבלות ולאנשים מבוגרים לגלוש באותה רמה של יעילות והנאה ככל הגולשים, כ- 20 עד 25 אחוזים מהאוכלוסייה נתקלים בקשיי שימוש באינטרנט ועשויים להיטיב מתכני אינטרנט נגישים יותר, כך על פי מחקר שנערך בשנת 2003 ע"י חברת מייקרוסופט.
חברת איילון מאמינה ופועלת למען שוויון הזדמנויות במרחב האינטרנטי לבעלי לקויות מגוונות ואנשים הנעזרים בטכנולוגיה מסייעת לשימוש במחשב.

מידע על נגישות האתר

  • אתר זה עומד בדרישות תקנות שיוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), התשע"ג 2013.
  • התאמות הנגישות בוצעו עפ"י המלצות התקן הישראלי (ת"י 5568) לנגישות תכנים באינטרנט ברמת AA ומסמך0 הבינלאומי.
  • הבדיקות נבחנו לתאימות הגבוהה ביותר עבור דפדפן פיירפוקס.
  • האתר מספק מבנה סמנטי עבור טכנולוגיות מסייעות ותמיכה בדפוס השימוש המקובל להפעלה עם מקלדת בעזרת מקשי החיצים, Enter ו- Esc ליציאה מתפריטים וחלונות.
  • מותאם לתצוגה בדפדפנים הנפוצים ולשימוש בטלפון הסלואלרי.
  • לשם קבלת חווית גלישה מיטבית עם תוכנת הקראת מסך, אנו ממליצים לשימוש בתוכנת NVDA העדכנית ביותר.

דרכי פנייה לבקשות והצעות לשיפור בנושא נגישות

יש לציין כי אנו ממשיכים במאמצים לשפר את נגישות החברה כחלק ממחויבותנו לאפשר לכלל האוכלוסייה כולל אנשים עם מוגבלויות לקבל את השרות הנגיש ביותר.

במידה ונתקלת בבעיה או בתקלה כלשהי בנושא הנגישות, נשמח שתעדכן אותנו בכך ואנו נעשה כל מאמץ למצוא עבורך פתרון מתאים ולטפל בתקלה בהקדם ככל שניתן.

פרטי רכז הנגישות MedOne

  • שם: דמיטרי פוקצקי
  • טלפון : 03-9183108
  • דוא”ל :  dmitryp@medone.co.il